Jetmail kiest voor ergonomisch werken
Geplaatst op 21 september 2017
In het kantoor van Jetmail komt alles samen. Vanuit hier worden opdrachten aangenomen en wordt alles via de planning doorgestuurd naar de productie. Het verloop van diverse projecten wordt hier nauw in de gaten gehouden. Uit veel onderzoeken is gebleken dat een prettige werkomgeving het personeel stimuleert en productiever maakt. Zo is Jetmail ook gaan nadenken over een nieuwe en verbeterde werkomgeving om collega’s een nieuwe stimulans te geven.
Herinrichting van het kantoor
Daarom is er bewust gekozen voor een frisse en nieuwe indeling van het kantoor. De kantoorruimte is in zijn geheel verbouwd en is nu groter, ruimer en lichter. Er heerst meer saamhorigheid en mogelijkheid om met elkaar te overleggen. Door een lichtere houten vloer, een likje verf en een ruime opzet van de werkplekken heerst er meer rust en overzicht. Een glazen wand houdt geluidsoverlast tegen, maar geeft tegelijkertijd meer binding en transparantie met de rest van het bedrijf. Daarnaast is er ook een hoek met statafel gecreëerd waar men kort overleg kan houden en met elkaar kan sparren. Wat voorheen een kleine en donkere werkruimte was, is nu omgetoverd tot een mooie en lichtere vergaderruimte.
Ergonomisch werken
Naast het verbouwen van de kantoorruimte is er bewust gekozen voor ergonomische werkplekken met in hoogte verstelbare bureaus. Zo kunnen collega’s zelf kiezen of en wanneer zij zittend of staand willen werken. Dit zorgt voor meer afwisseling in de werkhouding, wat gezonder is en de alertheid verhoogt. Nieuwe stoelen maken het geheel af en zorgen tegelijkertijd voor meer comfort. Collega Carlo van den Broek vertelt het volgende over deze nieuwe manier van werken:
“De afwisseling van de verstelbare bureaus is prettig en voelt goed. Staand werken is ook een heel andere dynamiek en aangezien men samen aan 1 werkblok zit ontstaat er een betere samenwerking. De nieuwe statafel zorgt voor meer overleg over orders en lopende projecten. Ook is het een ideale plek voor een gezellig praatje”.
Hij verwacht dat collega’s zich beter kunnen concentreren en zich nog meer op hun plek gaan voelen. Dit allemaal zal een positief effect hebben op de kwaliteit van de diensten die Jetmail aanbiedt.
Altijd een prettige werksfeer
Een prettige werksfeer en goede bedrijfscultuur is bij Jetmail belangrijk. Medewerkers moeten zich op hun gemak voelen. Jetmail is tenslotte al meer dan 30 jaar een erkend familiebedrijf en dat gevoel moeten collega’s ook hebben. Het is hard werken, maar er mag ook gelachen worden. Een goede samenwerking is bij Jetmail niet weg te denken. Zowel binnen de productiehallen maar ook in het kantoor is er een hecht team van professionals die elkaar op ieder vlak aanvult.
Wilt u als klant uw opdracht verwerkt zien worden? Neem dan contact met ons op en kom gerust langs!
Direct contact
Een post mailing versturen die bij uw doelgroep aankomt. In kleine oplages of bulk mail. Alles is mogelijk! Waar mogen wij u mee helpen?